FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1.⁠ ⁠Jak długo trwa realizacja i dostawa zamówienia?

Standardowo meble są odbierane z naszego magazynu przez firmę kurierską w 24h. Całkowity czas realziacji zamówienia wynosi zazwyczaj od 2 do 5 dni roboczych.

2.⁠ ⁠Czy oferujecie wniesienie i montaż mebli?

Tak, oferujemy usługę wniesienia oraz montażu za dodatkową opłatą. Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję podczas składania zamówienia i wyborze opcji dostawy.

3.⁠ ⁠Czy mogę zwrócić mebel, jeśli nie spełnia moich oczekiwań?

Oczywiście! Zgodnie z naszym regulaminem masz 30 dni na zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny. Mebel musi być nieużywany i w oryginalnym opakowaniu.

4.⁠ ⁠Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. O kolejnych etapach realizacji (np. wysyłce) będziemy informować drogą mailową. Możesz też sprawdzić status po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie lub skontaktować się z nami bezpośrednio pod nr +48 516 631 707

5.⁠ ⁠Czy mogę zakupić produkt na raty?

Tak, oferujemy możliwość płatności ratalnej przez operatorów Przelewy24 lub Klarna.

Podczas finalizacji zamówienia wybierz metodę płatności Przelewy24, a następnie w dostępnych opcjach wybierz „Raty” lub „Płatność odroczona”.

Jeśli chcesz skorzystać z operatora Klarna również możesz go wybrać bezpośrednio w koszyku przy wyborze formy płatności za zamówienie.

Nie znalazłeś swojego pytania? Zadaj je tutaj lub napisz do nas mailowo